کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون استان یزد تشکیل جلسه داد

کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون استان یزد تشکیل جلسه داد

اقتصاد پنهان- نظر به اهمیت طرح برخی مسائل راهبردی و اتخاذ رویکرد و راهکار در رابطه با تبلیغات هوشمندانه و جلب مشارکت‌های مردمی، کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون استان تشکیل جلسه داد.

پنجشنبه، ۰۲ آبان ۱۳۹۸0 کامنتچاپ مطلب

به گزارش اقتصاد پنهان، بررسی رویه اجرایی دستورالعمل بند(چ) ماده37 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و احصاء پیشنهادات در این خصوص و همچنین اتخاذ سیاست‌های راهبردی پیرامون بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد، دو موضوعی بود که در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون استان یزد مطرح شد.

در این جلسه با حضور دبیر کمیسیون، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و مدیر کل دفتر فرهنگی و امور اجتماعی استانداری و دیگر اعضاء، روش‌های اثرگذاری بر ذهنیت مردم و تغییر الگوی مصرف آن‌ها، استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خانواده‌ها، مدارس و گروه‌های همسال در شکل‌دهی شخصیت برونگرای محصلین و ایجاد نگرش آن‌ها به سمت حمایت از کالای تولید داخل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه با توجه به فراخوان موضوعات مختلف در رابطه با استفاده حداکثری از توان سمن‌ها توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و ارائه پیشنهادات متنوع از طرف کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سرکار خانم دکتر خامسی مدیرکل حوزه مذکور ضمن تشکر از جهت‌دهی دبیرخانه کمیسیون استان، گام اول را در این مقوله توجیه تشکل‌ها و تفهیم سیاست‌های استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و از ارائه هرگونه همکاری دو جانبه استقبال نمود.

در پایان دکتر پهلوانیان رییس کارگروه، ضمن طرح جزئیات بند (چ) ماده 37 قانون صدرالاشاره، استان یزد را مهد یکی از قدیمی‌ترین و مقدس‌ترین تشکل‌های مردمی و همگرا دانست و با توجه به ظرفیت بالای اثرگذاری هیئات و محفل‌های مذهبی استان، آینده بهره برداری از این مبحث را روشن توصیف نمود.

اشتراک گذاری:
لینک کوتاه:

epe.ir/News/20388