در سال ۹۸ نظارت بر عرضه‌ی کالا در فضای مجازی تشدید می‌شود

در سال ۹۸ نظارت بر عرضه‌ی کالا در فضای مجازی تشدید می‌شود

اقتصاد پنهان- با هماهنگی و همکاری اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی در سال جدید نظارت بر عرضه‌ی کالا در سطح فضای مجازی با رویکر پیشگیری از قاچاق و شفاف‌سازی مبادلات تشدید می‌شود.

دوشنبه، ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸0 کامنتچاپ مطلب

به گزارش اقتصاد پنهان، اولین جلسه مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی در سال 1398 به ریاست معاون پیشگیری این ستاد برگزار شد.

در این جلسه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط و تعدادی از نمایندگان استارت‌آپ‌های ایرانی وضعیت عرضه کالای قاچاق از طریق فضای مجازی تحلیل و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که برای برنامه‌ریزی و تعیین شیوه‌های برخورد با عرضه کالای قاچاق در سطح فضای مجازی برگزار شد، نظارت بر مبادلات و چرخه تأمین و عرضه کالا در فضای مجازی  با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشگیری از وقوع جرم قاچاق مورد تأکید قرار گرفت و  بر اساس قانون اتحادیه‌های صنفی  مکلف به کنترل فروشگاه‌های اینترنتی مربوطه شدند.

تشکیل جلسات کارشناسی با محوریت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مشارکت بخش خصوصی برای بررسی تخصصی فرایندهای تأمین و عرضه کالا در فضای مجازی و همچنین برنامه‌‌ریزی و تعیین و اجرای راهبردهای هر اتحادیه و شاخه صنفی از مهم‌ترین تصمیمات این نشست مشترک بود.

 

اشتراک گذاری:
لینک کوتاه:

epe.ir/News/19908